.

Så jag lever mitt liv

Publicerad 2011-08-22 20:39:41 i Allmänt,

Nu kommer nog snart min baby hit, då ska han äta lite, sen ska vi väl mysa på lite innan det är dags att krypa ner i sängen. Upp tidigt för att jobba imorgon.

Det var verkligen sjukt segt att ta sig upp ur sängen imorse, klev upp väldigt mycket senare än vad som var tänkt från början, men det gör inte så mycket för jag var ändå inloggad på telefonen  08:45 då jag började. Sen rullade dagen på rätt bra och när jag slutade så fick jag finbesök av mormor och morfar och mamma. Sen följde jag med tillbaka till Carls-åby för att gå lite på banan där vid nobel, sagt och gjort, sprang/joggade halva och power walkade resten. Sen tog jag cykeln hem till mig.

Så nu sitter jag här helt nyduschad och väntar, både på Niklas och på imorgon så jag kan hämta ut mitt paket som borde ha kommit då så jag kan ta ut lshåret, buhu, känns lite tråkigt, men jag orkar verligen inte sköta om det, mitt egna hår går dessutom av för att det blir för tungt.

Nee, om jag kanske ska ta på mig lite kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela