.

Sjukt duktig tjej, om jag får säga det själv!

Publicerad 2011-08-31 09:10:46 i Allmänt,

Igår efter typ världens längsta dag på jobbet, med feber och hemlängtan så när jag äääntligen kom hem så satte jag direkt igång att städa, och tro mig. Jag var kalas duktig, diskade, plockade undan, damsugade, skurade, lyfte upp sängen, skruvade fast alla sängbenen ordentligt (eftersom att jag inte var smart nog att göra det när jag hade köpt sängen) Sen la jag mig i soffan för att frsöka hålla mig vaken tills Niklas kom.

När jag började tro att jag skulle hinna somna innan han skulle komma så ringde han och jag fick springa ner för alla trappor sedan tog vi en prommenad runt stan, var bra mysigt. Det var lätt inte sista gången. Fast ibland kan det vara skönare att gå själv, jag menar då kan man lyssna på musik, men igår var det perfekt med sällskap.

Sen när vi väl kommit hem så la vi oss i sängen och kollade lite tv, minns inte om det var film, men jag tror det. Sen så somnade vi båda och jag höll som vanligt inte på att ta mig upp imorse när stackaren skulle upp till jobbet, men imorgon så ska jag verkligen försöka.

Annars idag, har jag duschat (obs, superviktig info.. eller?) Sen har jag målat ny färg på naglarna, fixat lunch, ny mugg till jobbet och jag har borstat tänderna med den sista tandkrämen, så nu är det bara att köpa ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela