.

hear me out

Publicerad 2011-07-26 16:05:18 i Allmänt,

Har just kommit hem, packat upp och betalat räkningarna. Jag lovar att det är nått utav det bästa jag vart med om. Just att vara hemma. Äntligen som jag har fucking längtat efter detta. Jag kan inte ens beskriva den lycka som jag känner...

Det är ju samtidigt tråkigt att åka från Piteå och se när folk blir ledsna för jag åker, och jag blir själklart ledsen jag med för jag vill ju inte lämna alla fina där (dock lämnade jag visst mina fina skor utan mening, menmen...)

Nu ska jag strax hoppa i duschen sen blir det iväg och mysa med fint folk, sen blir det hem och sova i min egna underbara säng.. med min fläkt... Åh. Jag längtar redan nu!

Syster och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela