.

Husvakt.. eller nått

Publicerad 2011-07-27 09:46:41 i Allmänt,

Vilket bugg, helt allvar. Sov borta inatt och och jag fick en extra nyckel som jag skulle använda när jag skulle gå, nu när jag ska gå så fungerar inte nycklen.. Den passar men det går inte att vrida om, fick höra att jag var för klen.. Wiho, Hej mitt namn är Erika och jag kan inte låsa en dörr för att jag är för svag...

Usch, seg dag detta kommer att bli, jag som hade tänkt hinna massa med saker, handla och gå ut och gå med mariah, men eftersom att jag inte kan låsa så får jag sitta här hela dagen och softa fram tills att jag får gå hem sen för att byta kläder och tvätta ansiktet eftersom att jag inte hade smink med mig så kan jag inte göra det nu.

Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela