.

Örebro mys

Publicerad 2011-07-28 17:54:28 i Allmänt,

Nu är jag hemkommen efter en mysig dag i örebro!

Jag, mamma och Mariah åkte in dit, gick snabbt på mediamarkt, sen rullade vi vidare in till centrum där vi letade oss till en asmysig restaurang där vi beställde mat. Jag beställde Pasta med räkor, mozarella ost och kräftor, skojar inte när jag säger att det var det godaste jag ätit på länge!

Det blev en hel del shopping! Inte för mycket pengar, men det blev rätt många saker, mest tröjor, sen hittade jag ännu ett par snygga jeans, härligt! Nu ska jag fixa mig för lite Degerfors häng, sen får vi se hur länge jag blir där, men jag kommer nog hinna kasta in ett till blogginlägg idag...








Jag är verkligen överdrivet glad, hela jag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela