.

Piteå

Publicerad 2011-07-28 09:58:18 i Allmänt,

Söndag kväll innan jag skulle åka så låg jag hemma och väntade på Kotte som skulle komma och hämta upp mi, vilket han gjorde strax innan kl 21, jag gick ner med mina saker och när jag skulle lyfta upp väskan i bilen så gjorde jag illa ryggen riktigt ordentligt, fick ont som fan och det blev bara värre under kvällen, till sist så hamnade jag med tårar i ögonen på akuten, vid det laget, kunde jag inte gå ordentligt, inte sitta, inte ligga, knappt stå och så fort jag rörde mig var det en outhärdlig smärta i ben och rygg. Fick medicin och åkte med kotte och handlade mat.

Sen sov jag ett tag innan vi satte oss i bilen mot Piteå.

Bilresan gick bra, bortsett från att jag åt stark medicin på tom mage + att jag blev åksjuk, men det var rätt nice ändå.

Några dagar senare så kom Foppa och Putte upp till p-town också, så på onsdagskvällen sa jag och min älskade camilla hej till dem och sedan gick vi hem, Torsdagen bestod av litte häng med kotte, putte och foppa och sen på kvällen picknick på södra hamn där öppnades en bullens korvburk med en nyckel och vi eldade med för stora pinnar.

Så blev det fredag och jag blev upphämtad av de tre killarna från KGA och vi åkte till kottes stuga där det bjöds på överraskande nyheter, fågelskjutning och massa trevligheter, om man då bortser från myggen, själkvlart han jag shoppa varje dag under denna veckan, lördag och söndag tog jag det mest bara lugnt,

Veckan som följde var bra trevlig umgicks med Camilla, badade en massa och fick nya fräknar, smsade en hel del och kunde inte riktigt släppa mobilen (kan jag ju iof inte riktigt nu heller)

Sen så blev det äntligen måndag, dagen jag så länge längtat efter och samtidigt hoppats på att den inte skulle komma, dagen då jag ska säga hejdå till alla, sa adjö till min far först, och hans Ingalill, sen bar det av till min minsta syster och hennes mamma, sen mormor och morfar, gunnar och harry. Sen var det bara det absolut jobbigaste kvar, Camilla och syster.

När Camilla skulle åka hem hade jag kunnat gråta floder, jag tycker ju om henne så mycket. Sen syster, hon var aldeles nyvaken då jag kramade om henne och lät tårarna rinna ner för mina kinder. Var bra jobbigt.

Sen nu är jag hemma från och med 2 dagar sedan och jag har sovit i min älskade säng inatt, jag skulle ljuga om jag sa att jag sovit dåligt, sen hade jag ju fint sällskap av märyhgirl



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela