.

Fix

Publicerad 2011-06-15 17:20:03 i Allmänt,

Nu börjar det allt lika nått! Typ alla småprylar är undanplockade, det gick förvånansvärt fort och jag hade trevligt sällskap, pratade massa med janette och kan inte vänta längre på att det ska bli lördag. Ska verkligen bli roligt! Gruppfest, woho, ni vet vad som gäller, alkohol för fulla muggar, höhö. Det som är kvar att fixas är plastmuggar och nått roligt att äta. Sen så är jag färdig, eller nä juste jag måste hitta nått att ha på mig, nått som det inte gör nått om det går sönder. Vi ska ju faktiskt leka lekar, man kan ju inte vänta sig nått annat än att jag lär spilla som fan och ramla, så svarta kläder som det får komma grönska på.. Men snygg lär jag vara.

Sen är det dags nu, ska klicka hem lite löshår. Blir nog nice!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela