.

I lie awake and miss you

Publicerad 2011-06-18 08:22:34 i Allmänt,

Nu närmar det sig, resan. Den där långa vägen som gör det möjligt för mig att träffa mina älskade ♥
Bara 3 veckor kvar, jag ska gåta av lycka när jag ser er.

Nu däremot ligger jag vaken i sängen och önskade att jag sov, men när man är van att vakna tidigt så gör man det, men ändå är jag trött och jag vet att tröttheten slår till hårt om ett tag, brukar komma där halv 9, när jag har lite mer än en timma kvar till första rasten, så det är la dags nu.. Dock så jobbar jag ju inte nu. Gårdagen känns i stort sett bortkastad, dock har jag hunnit få planer för midsommar.

Sen var jag väldigt nostalgisk och saknade mina fina flickor och pojkar hemma. Goa dialekter utan "ö" och massa öl och sprit i någon park, skratt och gamla minnen från skolan ser jag fram emot.

Kommentarer

Postat av: rebecka

Publicerad 2011-06-18 09:48:08

varför hoppas du inte det? för det är han

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela