.

Nått är fel

Publicerad 2011-06-15 06:26:44 i Allmänt,

Nu är det nått som har blivit fel, jag spenderade stora delar av gårdags kvällen med att kolla efter klänningar (!?!?) Jag som aldrig har klänningar, hittade iaf några som jag vill ha, men jag vet iaf att jag absolut bara måste ha en klänning på lördag, det finns inga val. Sjukt roligt. Längtar. Nu är det dessutom bara idag och imorgon kvar innan jag 14:15 går på helg.

Ska bli så underbart gött att jag knappt kan beskriva, jag ska få sova, länge på fredag, hör ni ? Har vart tvungen att vakna tidigt sen i lördags, tröttare finns inte. Lever på kaffe och cola och socker för att vara vaken.

Här är iaf en av klänningarna som jag vill ha, dock vill jag ha den i

svart, men den här bilden var mycket finare än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela