.

you got me now

Publicerad 2011-06-16 07:05:07 i Allmänt,

Jag är verkligen för tött för mitt eget bästa. Blir verkligen att försöka få i mig så mycket energi som helst nu för att jag ska överleva denna dagen också. Som tur är har jag en powerking i väskan och cola i kylen, så det får det bli. Sen måste jag ju också hitta någonting som jag kan äta till lunch. Annars kan jag ju bara köpa nått på jobbet.

Sen när jag loggar ut för dagen tar jag helg och är inte tillbaka på jobbet innan måndag 15:35 behöver jag säga att det är underbart ? Så vad som händer ikväll återstår att se, men det blir nog att ta det lugnt och fixa det sista här hemma det vill säga hyllorna, behöver en betongskruvnågonting.. Jobbigt värre, måste hinna få upp det innan lördag klockan halv 14 iaf.

Nä, nu ska jag fixa mig lite för jobbet, äta nått och sådär innan jag ska dra på mig jeansen och skorna och traska iväg till jobbet, orkar verkligen inte idag, bryter ihop, vill redan hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela