.

Duktig!

Publicerad 2011-10-20 08:02:02 i Allmänt,

Lunchen jag fixade igår var varma koppen kyckling soppa! Men så när Niklas kom hem till mig så ger han mig en matlåda fylld med mat, riktigt mat! Hans mamma hade fixat, så himla rar är hon! Så jag får riktigt mat idag med, underbart!

 

Nästan direkt när Niklas kom hem till mig så la vi oss, för klockan var vid 22 någonting, han hade jobbat länge och jag med hade jobbat, fast med andra saker, typ städa, diska och tvätta. Men det skrev jag väl om igår? Ska strax börja fixa mig och sen ska jag iväg till jobbet, två dagar kvar innan helg och innan det ska spåras. Underbart!

 

Annars så tror jag att det blir en sista träning idag innan de stäger för att sedan öppna på nya stället, längtar tills de öppnar i stan, blir så mycket lättare att träna då.. Eller ja, att ta sig dit alltså.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela