.

Höst

Publicerad 2011-10-12 13:25:21 i Allmänt,

Det är höst och jag behöver nya kläder, vill ha min jacka, jag vill ha den vita tröjan från hm, den randiga från gina, jag vill helst ha mina två koftor som jag lyckats tappa bort, jag vill ha lite godis, te och tända ljus, jag vill mysa och jag vill ha den nya soffan. Dock så kommer det vara vinter då

Men fortfarande jag vill ha allt nu, men jag måste spara pengar och det är inte lätt då jag knappt har pengar att leva på men jag ska göra mitt bästa. För det ska vara rättvist. Därför blir det inge godis, men te har jag hemma och ljus och någon att mysa med, så det får duga.
Det blev inte att åka ner till stan och träffa mariah idag, får se när det hinns med.. Min fina har planerat saker för lördag och jag kan inte känna mig gladare över de planerna, det känns underbart! Men men, får höra med mamma om hon är sugen på att kolla lite på stan, skulle verkligen behöva den tröjan, långärmad.. Det är bra, för det är kallt nu, sen behöver jag en halsduk. Jackan som jag har får jag överleva med och tvinga syster att ta med min fina ner.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-10-12 20:06:54

VACKRASTE!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela