.

Wosch!

Publicerad 2011-10-14 09:55:53 i Allmänt,

Tiden på jobbet flög iväg igår! Supertrevligt! Sen så traskade jag hem och funderade på varför i hela världen som Nicka var hos mig utan mig.. Visade sig att han bara var värdens bästa som vanligt och hade bäddat sängen och bara ville överraska mig, vilket han verkligen gjorde när han sa att han var hemma hos mig. Vi pratade ett tag innan vi satte oss i bilen och åkte iväg till lagret där vi körde stenhårt, verkligen för fysatan vilken träningsvärk jag har i axlarna idag.
Sen efteråt så åkte vi hem till hans föräldrar, där fick jag palt ♥ wohoo, inte varje dag det händer inte. Sen hem till mig igen, kolla greys och sova. Jag är alltid så trött nu förtiden, somnar direkt jag lägger huvudet på kudden typ. Galet men riktigt härligt.
Nu såhär på morgonen har jag ätit i vanlig ordning, sen har jag sminkat mig, valt kläder och även fixat min spellista på spotify så jag kan träna normalt. Jobb idag, samma tider som igår, sen hem.  Vet inte alls vad som händer idag faktiskt. Hoppas att det blir något lugnt iaf! Nu ska jag diska undan lite innan jag ska byta om och fixa håret och sen gå iväg till jobbet. Härlig dag!
en bild som jag inte orkar vända, för typ två veckor sedan när jag var spårigt onykter ett par timmar efter att bilden togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela