.

Not really the best..

Publicerad 2012-04-02 12:34:03 i Allmänt,

Har inte bloggat mycket på senaste. Jag vet inte varför. Har inte haft lust. Gillar inte riktigt min design men har inte heller riktigt lust att trixa med den, men kanske borde? Så jag kommer igång lite. Kan ju vara roligt. Annars har jag ju bara fb och det är ju inte heller så att jag skriver så mycket där heller. Men jag kan ju updatera er få som fortfarande kikar in här.

Min älskade HTC har somnat in så nu har jag min iphone igen, men använder inte bara den eftersom att jag inte har ordnat ett nytt microsim, (hade ett annat nummer tidigare) Så jag använder för det mesta en gammal sony ericsson. Sen har jag blivit betydligt mer seriös med träningen. Det känns bra ska bli skönt när jag är "klar" då jag är där jag vill vara så jag kan kämpa för att vara kvar där. Nu är det mest en kamp för att komma dit. Men jag är en bra bit på vägen och det är bra.

Så jag ska försöka hitta någon bra design som jag trivs med, sedan ska jag nog allt försöka få in mer bilder i bloggen haha. Nu är det ju inga. hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela