.

Ny dag nya möjligheter!

Publicerad 2012-04-26 09:13:30 i Allmänt,

Åh, som jag har längtat efter denna dag är helt glad.. Haha kunde nästan inte sova! Det är faktiskt sant! Jag har inte ett liv där det händer så jäkla mycket, vilket jag är för jäkla nöjd med! Så idag så ska jag in till örebro för middag och ikea med min fina! Ska bli så roligt! Men innan så ska jag in till stan här, kolla lite på h&m, sola lite kanske, eller om jag kanske tar det imorgon då jag har planer med alexzandra.

Så det här har vart hela denna månads höjdpunkt. Ikea.. Haha ni får tycka att jag är gammal och tråkig för jag gillar mitt liv precis som det är. Eller ja, kunde jag få ha lite mer pengar, si så där typ ut 20.000 varje månad vore inga fel, haha. Det ska jag dock se till att fixa mig någon gång. Man lever bara en gång lika bra att satsa på att hitta ett jobb där man kan tänka sig att jobba resten av sitt liv, men en bra och stadig lön så man kan leva fint när man blir gammal också. Det tycker jag är bättre än att jobba och sedan supa upp alla pengar. Riktigt ovärt!

Nä. Nog pratat om mig, eller? haha. Nejdå! Tänkte passa på att berätta lite om att min träning går förjävla bra! Känner mig snyggare än någonsin tidigare och är snart redo för sommaren och resten av mitt liv som supersnygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela