.

Mitt hjärta pumpar.

Publicerad 2012-12-31 14:12:01 i Allmänt, Livet.,

kvälen igår spenderades dels hos Kotte med film på tv och massa prat och överraskningar som att "vissa" inte kan skala potatis, haha dog. Efter det så tog min och Lindas onyttiga sidor över och vi drog i väg till statoil och köpte godis. Sedan hem till kära Fröding igen där vi kollade klipp från youtub uppe hos grannen, dock inte så mycket kollande för mig som faktiskt somnade, vilket kanske inte är så jätte ovanligt.
 
Idag tog jag och sambon en rejäl sovmorgon vilket behövdes eftersom att jag har mcyket sovande att ta igen. Sover vanligt vis lika mycket som en tvååring och nu de senaste dagarna och tiden i piteå sov jag lika mycket som en vanlig människa, holy vad trött jag har vart!
 
Under dagen har jag förberett för middagen samt att jag har städat gärnet och faktiskt planterat om en blomma och ställt undan adventsljusen. Nu ska jag fixa mig innan jag och Niklas ska börja med maten, blir nog riktigt gött och ska försöka få ut någon fancy bild på det också. ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela