.

Tvättdag!

Publicerad 2012-12-30 12:41:45 i Allmänt,

 
 
Sitter i soffan i skrivande stund, och har ganka så nyligt kommit ut från duschen, tevattnet är klart och i det ska jag sätta honung. Min kära hals har tydligen bestämt sig för att ge upp, vet inte alls vad det beror på har inte haft såhär ont på flera år.
 
Hur som helst så lyckades jag och Niklas hitta en tvättid idag vilket passade superbra för jag vet inte om jag har sån lust med att tvätta imorgon mellan 17-21, brukar oftast vara andra saker inplanderade under den tiden den 31 dec. Hoppas dock bara att allt kommer att gå bra imorgon, vill inte förstöra för någon och med förstöra så menar jag att jag ska bli ledsen eller så. Alla känslorna ligger väldigt nära ytan och det blir ibland för mycket för att hålla tillbaka. Men det ska nog gå bra, kommer ju att vara bland massa fina folk så finns nog annat än tråkigheter att tänka på!
 
Vad händer idag då? Jo tvätta kläder och äta mat hos svärföräldrarna. Kommer nog att bli lika trevligt som alltid! Annars så har jag absolut ingenting inplanerat, ta hand om min hals så den förhoppningsvis slutar att göra så förbannat ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela