.

Drop it

Publicerad 2012-02-29 10:02:53 i Allmänt,

En sista kväll jobb dag denna veckan! Skönt! Ska bli helt underbart att jobba dag på fredag och helgen, känns som om det var en evighet sedan! Annars försöker jag lura med mig min mamma till örebro imorgon, har tvätt också, men det är inte så mycket och det går att hänga inne i lägenheten eftersom att torkrummet inte är det bästa.

Blir det så att jag kommer iväg till ikea så kommer det kanske upp någon bild på det nya jag köpt, vill ha gardiner, två bänkar/hyllor och sedan lite blommor och annat sött som jag kan hitta. Vill på chilli med, min absoluta favorit affär, älskart!

Annars vet jag inte alls vad det blir idag. Igår fick jag ont i halsen när jag satt på jobbet, inte okej. Så ska försöka ta mig till apoteket för att köpa nått bra, så jag ska fixa undan frullen nu och sedan iväg dit. Lika bra att köpa nått ordentligt. Eller så går jag bara till ica och köper några. Jag tror ändå inte på de dyra, trp zyx, haha för de gör bara att man domnar i munnen :s

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela