.

du kan inte blunda för det här.

Publicerad 2012-02-18 19:57:24 i Allmänt,

Ligger i soffan nu, min dator har snart slut batteri och jag orkar inte gå med den tp 1 meter för att sätta den så den får ström. Orkar ingenting just nu. Vill bara att timmarna den här kvällen ska rulla på fort. Vill att dagen, helgen veckan och resten av feb och mars ska rulla på fort som 17.

Vill ha april, ett bra schema, vara igång med att köra bil, vara glad, ha pengar, ha långt hår. Jag vill bara vara nöjd.

Jag känner mig död just nu.

Det är 100% idag och jag ska inte dit. Jag ska ligga hemma i soffan, utan godis, vet inte om det finns dricka hemma eller inte. Annars är inte konsum så långt borta. Hade möjlighet att dra iväg på fest. Men jag känner verkligen inte för det just nu. Saknar min familj. Gud vilket negativt inlägg! Men det gör ingenting just nu. För jag är negativ. Jag vill ha mina systrar här med mig, krama dem och skratta med dem. Jag vill ha min mormor och morfar här och jag vill spela kort med dem, äta kakor och dricka kaffe. Jag vill ha piteå. Bara för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela