.

Nu släpper jag taget om Nattstad.

Publicerad 2012-02-12 14:03:31 i Allmänt,

Det är dags nu, Nattstad är verkligen ingenting för mig, gillar blogg.se på så många sätt, lättare att fixa designen, man kan lägga in egna annonser och massa annat bra, sedan är det mycket lättare att få ihop lite pengar på detta sättet, med blogg.se alltså. Jag får inget av blogg.se utan via andra företag och det känns jättebra!

Jag och Niklas har städat idag, och det verkar bra, dock vill jag fortfarande skaffa mer grejer till lägenheten, men när man inte är sveriges rikaste människa så tar det lite längre tid innan jag har allt som jag vill ha. Menmen what to do! Jag ska även börja med örkortet nu snart.

Så nu ska jag nog trixa lite med annonser och även kolla över lite småsaker med min design, sen fixa så alla vet när jag har bloggat.

jag i min gamla lägenhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela