.

Ny tattoo

Publicerad 2012-02-24 13:54:50 i Allmänt,

Hallå hejsan!


Sitter hemma och har ganska nyss städat en hel del! Rätt skönt och nu vill jag bara få iordning allt här hemma så det blir lite mysigare, lite mer blommor och någon tavla, gardiner till köket, nya till tvummet och så är det rätt så klart! Underbart!

Sitter även och funderar på vad och var jag vill göra min nästa tatuerig, kommer verkligen inte på, vill ha massa olika, men samtidigt vill jag inte att det ska synas för mycket eller att det ska finnas minsta lilla känsla av att jag kanske ångrar mig. För jag skulle aldrig kunna tatuera mig om jag inte är helt säker. Jag vill inte att den ska vara för stor och inte för liten. Men jag tror att jag kanske har bestämt mig om vad jag ska göra. Tror faktiskt att det kan bli superbra, för det är en del av mig och kommer alltid att vara det.

Måste bara fixa tid till det nu då, pjeew blir nervös redan nu. Haha, får nog fundera ett tag tilll.

Idag blir det nog bio och annat trevligt med Alexzandra och Putte och Niklas. Blir lätt kul! Sen ska jag försöka träna eller nått imorrn. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela