.

Tisdag

Publicerad 2012-02-21 09:27:13 i Allmänt,

Väntar på att mina naglar ska torka och sedan ska jag börja med att fixa mig för jobbet, sedan måste jag ner förbi konsum för att fixa lite nässpräy och även pengar till sara. Idag börjar en rolig tävling på jobbet och jag känner mig skittaggad för det finns verkligen en/två saker som jag vill vinna så jag ska ge gärnet idag och verkligen kämpa 100% mer än vad jag brukar och jag brukar oftast ge 100% så nu jäklar ska jag ge gärnet!

Sen blir det hem och sova. bara tre dagar kvar att jobba den här veckan, fredag är jag ledig och även helgen! Fredag tror jag blir riktigt trevlig, ovasett vad som händer, lutar just nu mot bio och käk, eller ja i omvänd ordning. Men blir det inte mat och bio så blir det nog trevligt vad det än blir. Så i'm taggad!

Ne, men nu ska jag fixa mig och så, smell u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela