.

Trött!

Publicerad 2012-02-15 06:46:58 i Allmänt,

blev träning igår trots allt, det var skönt även om jag helst skulle ha legat hemma i soffan med min älskade och ätit glass. Men man får inte alltid som man vill eller hur ;). Somnade lite i soffan innan jag la mig i sängen.

Idag så är det ben, jag vet verkligen inte om jag ska träna, mådde så dåligt igår, usch, inte okej. Så tror faktiskt att jag tar en vilo dag idag. Så kan jag även fixa lite käk lagom till det att niklas kommer hem från gymmet. Annars idag så slutar jag jobbar 12.45 och det ska bli roligt. Börjar precis om en timma nu så jag jobbar 5 timmar även idag!

Nä, men juste! Igår så var jag även med mamma och fikade på smakbiten! Jätte mysigt ställe! Dit blir det att gå flera gånger. Sen blev det att åka runt på lite affärer med min mor innan jag fick skjuts hem!

Sedan har jag nog även lyckats fixa en bra bil att övningsköra med, wosh!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-15 15:33:19

SV: tack :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-15 15:33:24

SV: tack :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela