.

Wää!

Publicerad 2012-02-22 09:44:04 i Allmänt,

Så otroligt jäkla cp trött! Jag fattar inte, både igår och i förrgår och resten av förra veckan så har jag inte vart så här trött. Undra varför,  säker för att jag bara jobbar idag och imorgon innan jag är ledig! Skönt!

Tävlingen på jobbet gjorde mig glad halva dagen igår, tills jag insåg att jag var körd, damn you tävling! Men, jag har fortfarande chans på kameran iaf. Så den ska jag ge gärnet för. Men samtidigt ipod hade suttit fint.. Jaja, det är inte meningen att jag ska få vinna en sån tydligt det.

Säkert därför jag är trött. Längtar bara till helgen och hoppas att de här dagarna går snabbt! Sen regnar det ute idag så jag överväger om jag ska gå eller åka buss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela