.

Kattvakt.

Publicerad 2012-06-21 12:35:21 i Allmänt,

Sitter hemma hos niklas föräldrar framför tvn, solen har försvunnit. Men eftersom att jag vaknade rätt tidigt så hann jag ändå sola ett tag innan jag gick in. Är skithungrig men vette sjutton vad jag vill äta, haha ilandsproblem.
Har egentligen inte alls så mycket att säga men tänkte kika in här och skriva nått iaf var ju ett tag sedan. Längtar iväg till turkiet och jag vill ha fina kläder och vara brun. Fina kläder och turkiet lär ju hända, men att jag blir riktigt brun haha jag kan ju önska iaf..

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn tror jag sen ska jag hitta nått att äta.

Kommentarer

Postat av: madde-highheelslady

Publicerad 2012-06-21 13:00:48

hej hej, jag ville bara komma in o säga att jag har min första goodiebag tävling som startar idag, om du vill vara med o tävla så kom in hos mej :)

http://highheelslady.bloggplatsen.se/2012/06/20/8118365-goodiebag-tavling/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela