.

Inte min dag trots allt.

Publicerad 2012-03-13 17:52:55 i Allmänt,

Hade världens bästa morgon och förmiddag. Men där vid lunch blev allt så jobbigt. Jag har kommit på att jag måste gå till en optiker, waay jobbigt och säkert dyrt. Sen gick det bara inte åt mitt håll och ja, sen skulle jag köra bil. Samma där, gick skit bra först, men sen blev det dåligt. Jag gav upp och jag blev ännu mer arg och sur då. Woho..

Men när jag kom hem blev det lite bättre iaf. Hade fått ett brev som gjorde mig ganska lättad! Sen att min mobil är trasig gör inte mina dagar enklare, wosh inte bra start.

Men ska snart och träna och då jäklar. Då är det bara att köra och strunta i allt omkring och inte tänka alls. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela