.

Jobbar!

Publicerad 2012-03-09 16:04:00 i Allmänt,

Igår vid den här tiden så fick jag ett eler ja egentligen 2 glädjande besked! Allt känns så bra nu och jag var riktigt taggad på att jobba hela dagen. Tagget sitter nog i hur länge som helst tror jag. Kan leva på det här hur länge som helst. Är så glad!

Annars så hoppas jag att det går bättre på jobbet, just med jobbandet idag. Visst jag gjorde det jag skulle men jag var inte helt på topp det vet jag, men idag är det andra bullar.

Så kommer jag hem efter 22 någon gång, det blir säkert massa pussar och kramar med min fina då eftersom att jag inte har hunnit göra det så mycket resten av veckan eftersom att jag jobbat stängnign. Lite segt men jag har iaf världens bästa jobb så om två veckor när jag egentligen skulle göra det igen så jobbar jag dag istället. Behövdes verkligen!

(detta är ett tidsinställt inlägg så att ni ska ha nått trevligt, höhö, att läsa medans jag sitter i telefon och pratar)

Har inte någon ny bild tyvärr men ni får nöja er med en gammal, okej?

Min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela