.

Ledig!

Publicerad 2012-03-07 10:06:17 i Allmänt,

Godmorgon!

Jag skulle ta sovmorgon idag, men vaknade vid halv 9 och kände mig helt utvilad. Knasigt det där! Så jag klev upp och har kollat lite på greys, men nu sitter jag med färg i håret och väntar på att få skölja ut, det var verkligen på tiden att jag färgade bort min fina typ 6cm blonda utväxt. Haha. Verkligen dunder snyggt ;)

Sen när det är klart tänkte jag diska lite och få det gjort. Det finns iof typ ingen disk. Men jag måste diska min matlåda. Så det ska jag göra. Sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på fram till klockan halv 4 då jag och mamma ska ut och köra en sväng. Sen blir det träning och käk och mys med min fina innan vi ska sova.

Orkar inte lägga in någon trevlig bild, för jag har ingen. Höhö. Men ha en söt dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela