.

Tidsinställt

Publicerad 2012-03-08 15:00:00 i Allmänt,

Sitter på bussen nu, påväg till jobbet. Ska på ett litet "möte"  när jag kommer fram, ska bli skönt. Bara för att se om det går att fixa nått och går det inte så har jag iaf försökt. Annars så känner jag mig taggad för att jobba och tjäna lite pengar lär behövas eftersom att det är inplanerat en liten övnattning i sthlm med mina älskade kusiner, inte alla då, men två iaf. Som jag skrivit en annan gång så kan jag knappt bärga mig, har inte träffat en av dem på hur länge som helst och den andra bara ett par minuter i vintras. Usch vad roligt jag ska ha, lördag till söndag. Kort men intensivt!

Sen hade de inte det godiset jag var sugen på, men jag hittade iaf cola nappar och gott och blandat och en cola så det får duga. Sen till lunch så har jag stekt lax och potatis och sås. Mumma! Eller ja, lunch och lunch är ju middag egentligen. Men sak samma, det står lunch på mitt schema ;)

Annars så har jag faktiskt inte så mycket att tillägga just nu. Men det blir bra iaf!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2012-03-08 15:11:16

Jag har opererat bort halsmandlarna plus nå mer i halsen..typ nå körtlar som kan göra att jag tappar rösten ofta. Pappa har precis likadant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela