.

Vilken härlig dag!

Publicerad 2012-03-06 13:09:35 i Allmänt,

lalalalalala, Super start på dagen! 

Vaknade halv 10 ungefär, klädde på mig och gick ut till bussen och åkte till gymmet. Tränade stenhårt, fyfan vad besviken jag blir om jag inte har träningsvärk imorgon! Det bästa är att det börjar märkas att jag orkar mer och det börjar synas också, STOLT!

Så nu har jag käkat och duschat så ska fixa mig lite, sen trycka i mig lite godis innan jobbet. Sen så jobbar jag till 22.

Sen har jag tappat bort den tröjan jag har på bilden, hittar den ingenstans :S

Kommentarer

Postat av: Johanna Christoffersson

Publicerad 2012-03-06 22:45:08

Det är jobbigt när man tappar bort saker och så hittar man inte sakerna igen :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela