.

En gång i tiden.

Publicerad 2012-11-09 15:41:18 i Allmänt,

Just nu sitter jag i soffan och myser i väntan på att mitt ♥ ska komma hem från jobbet.
 
 
Har vart ledig idag och även igår. Blev shopping med Linda och Jocke i Karlstad igår och idag har jag vart ner på gymmet en sväng för att köra lite cardio. Vart väl kanske inte bästa passet i världshistorian, men jag var där och gick/cyklade i 40 min. Skönt. När min kära kommer hem så blir det mys innan vi sticker iväg till gymmet då har jag ett härligt ryggpass som väntar mig. Har verkligen kommit frammåt med all träning och jag börjar märka resultat vilket känns riktigt bra!
 
Men i övrigt i livet så jobbar jag kvar på samma ställe, gillar samma typ av musik och känner mig gammal. Gammal på det sättet att jag tycker att alla som är unga naiva är jobbiga, gammal för jag tycker mer om en kväll hemma i soffan till någon film som egentligen inte handlar om någonting än att gå ut och festa. Kanske är det att jag är ganska nöjd med mitt liv som det ser ut nu. Mer pengar hade absolut inte gjort någonting. Eller så är det att det är regningt och tråkigt som får mig att känna mig gammal. Men en sak är säker att jag är inte på långa vägar redo att bli gammal ännu. Börjat spåna lite vart jag vill åka.. Nytt land, värme och sol och härliga drinkar skulle sitta bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela