.

ouppskattat

Publicerad 2013-04-20 20:46:56 i Allmänt,

Kan ju känna att jag inte alls uppskattar min kropp just nu. Herre j*vla gud.
 
Humöret är åt fanders för att jag är hungrig som en varg och väntar på att boysen ska komma hit så vi kan äta. Blir verkligen helt otroligt irriterad och otrevlig då jag är hungrig. Sen en annan sak som händer när jag är hungrig är att min mage bestämmer sig (som om det inte var nog med att göra ont och kurra som nått jäkla freak) för att svälla upp så jag ser gravid ut? Min mage har fått för sig det mycket den senaste tiden. Att svälla upp alltså. Som jag berättade nu så gör den det när jag är hungrig, det gör det också när jag har gått långt, eller när jag äter bröd.  Så jäkla irriterande.
 
Men nu är iaf maten igång och snart ska min mage få lite kyckling tacos så den får slappna av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela