.

Nääj vad less jag är på mig själv!

Publicerad 2013-08-28 17:09:25 i Mat, Träning,

 
Som rubriken lyder så är jag less på min otroligt dåliga diciplin och min extrema bekvämlighet! Japp! Jag älskar allt som är enkelt, tar helst snabbaste vägen till allt och tar det för lång tid blir jag less och tänker att jag ska göra det men det blir aldrig av.
 
Men nu jäklar ska det bli andra bullar! Jag har tagit tag i stressen och det är löst, eller ja jag jobbar på det. Men jag kan träna utan att stressa nu och det är toppen! Sen träningen har jag tagit tag i och tränar 4-6 dagar i veckan. Maten har jag koll på så allt finns förutom cardio. Well hello ? Det ska jag ta tag i nu och det är där som all min diciplin rinner ut i sanden och jag ligger kvar med huvudet på kudden så länge som det går. Dock inte längre än att jag hinner göra iordning mat till jobbet och alla mellanmål och äta frukost. Jag måste ta mig upp och ut och gå minst 40 min varje morgon. Regn/snö/vind ska inte stoppa mig. Jag ska nå mina mål. Anledningen till att jag skriver här att jag är en riktig latbulle som inte går ut och pwar på morgonen är så att alla vet att jag ska och borde göra det. Så om någon frågar ska jag inte kunna säga nej jag sov istället för jag är en latbulle.
 
Nu har jag lite mer press på mig att göra det än innan. Haha. Får en lätt start är ledig imorgon och på fredag och jobbar kväll, lördag och söndag. Så det blir inte allt för tidigt. Men ska ändå försöka gå upp vid 6 så jag vänjer mig. Men jag menar att om jag råkar sova lite längre typ till 8 så gör det inget för jag har ändå inget jag måste iväg till.
 
Men larmet är satt till imorgon.. Haha nädå Sambon åker vid 6 tiden så jag går upp när han åker.
 
Jo och jag ska byta header. Men tydligen vill bara internet hänga sig när jag går in för att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela