.

Dag 1 av 10

Publicerad 2013-01-02 22:01:17 i Allmänt,

Sov igenom mitt larm imorse. Sömnen behövedes och även om det bara var 40 minuter längre än vad som var tänkt. Även om jag sov längre än planerat så var jag i väldigt god tid till jobbet, däremot så hann jag ju inte äta frukost som jag hade tänkt att hinna med, humöret håller sig bra genom dagen på jobbet när man äter frukost annars är det lätt att tappa smilet längs vägen och gå hem med dunkande huvud och väldigt sur min.
 
Men även om magen var tom på mat idag så gick det förvånansvärt bra, måste varit för mina trevliga och roliga kamrater på jobbet. Halsen var däremot inte vidare bra, den kliade och jag fick hosta titt som tätt. Hann även med att nysa ett par gånger under dagen. Eftersom att jag jobbar med att prata i telefonen hela dagarna så kan det bli problematiskt när jag behöver nysa eller måste hosta för att halsen är så torr, men det gick som sagt bra idag.
 
Efter jobbet så har jag hunnit med lite städning och även hunnit med att följa med Linda in till öret en sväng. äta och duscha och hämta paket har jag också hunnit med. Nu ska jag däremot krypa ner i sängen och sova lite så jag orkar de 9 dagarna som är kvar att jobba innan jag är ledig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela