.

Loving you

Publicerad 2013-07-03 15:28:38 i Allmänt,

Vaken hela natten har jag varit. Inte trött alls faktiskt. Annars brukar det vara jag som somnar först. Men nu har jag snart vart vaken i hela 24 timmar. Förutom en stunds sömn melln 1 och halv 2.
 

Började att skriva det här inlägget för ett par timmar sedan. Så har det sett utt de senaste dagarna. Jag har velat skriva någonting, skrivit ihop långa inlägg. Suddat bort allt. skrivit igen, suddat allt. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Mina dagar ser ut på ungefär samma sätt. Har vart på gymmet 3 av 4 dagar. Idag har jag inte vart där då jag som sagt inte sovit någonting. Har hunnit få mig två timmars sömn. Men vill inte sova mer för jag har ingen större lust egentligen att sitta vaken en natt till.
 
Jag vet inte om det har att göra med att jag inte kommer att träffa min familj i sommar eller om det är för att N inte är hemma och jag inte träffar honom på 2 veckor till eller om det bara är någon annan störning i mitt liv som gör att jag inte sovit. Sen har jag fått tvinga i mig frukost och lunch bara för att jag vet att jag måste äta. Jag som alltid är hungrig och tänker på mat. Nu får jag tvinga i mig mat? Känner inte igen det här och hoppas det går över.
 
Vet iaf att jag kommer att äta ordentligt om 6 dagar då jag och mamma landar i Turkiet. Har aldrig ätit så god mat som där, en vecka med god mat varje kväll och konstig frulle. Men vatten, chips, sol och bad på dagarna kommer jag klara mig fint.  Sen om 14 dagar så landar jag igen på arlanda och då kommer mitt hjärta stå där och vänta. Kommer vara den bästa dagen i sverige den här sommaren.  Låt tiden gå fort nu så jag får komma iväg härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela