.

Fuck it.

Publicerad 2013-03-12 09:37:42 i Allmänt,

Tänkte bara hoppa in här och skriva att jag lever för er stackare som klickar in er här och kollar på min icke uppdaterade blogg. Jag mår väl rätt så bra med tanka på alla omständningheter. Åkte på öroninflamation för någon vecka sedan vilket gjorde mig halvt deprimerad för jag inte fick träna.
 
 
Och ja. Det ENDA jag tänker på är träning och mat. Vilket jag tycker är kul. Känner mig nästan besatt fast på ett bra sätt. Jag menar fan vad skönt att vara beroende av träning och hälsosam mat istället för att göra som vissa andra och dricka sig redlös varje helg och äta pizza på söndagar och äta mat som man inte ens lagat själv. Skulle aldrig kunna falla tillbaka dit. Har inte druckit sen i januari och det känns jäkligt bra! Känner inte ens att jag vill dricka. Däremot dansa vill jag göra. Men det hinns med det också.
 
Så för att prata lite mer om träning. Har jag börjat köra plankan varje dag, började på 20sek förra veckan tror jag eller om det var veckan innan och nu är jag på 1 min. Känns ruskigt bra. Målet är 5 min men det är ca 2-3 veckor kvar dit. Men det kommer jag att klara vet det! Annars så försöker jag att köra lite lättare träning varje dag innan jobbet också. Men idag blev det inget eftersom att jag ville vila min hals som började göra ont igår kväll. Men ikväll blir det gym och armarna ska få sig en omgång.
 
Ledigt fick jag också så min födelsedag firas på annan ort. Känns kalas bra! Så nu inväntas våren, sol, träning och mat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela