.

Myslördag!

Publicerad 2013-05-04 13:58:53 i Allmänt,

Så var jag tillbaka här igen. Myser i soffan helt ensam hemma. Kan ju börja att uppdatera lite om helgen.
 
Igår var det jobb som gällde och Tobias var snäll och lät mig sluta tidigare då jag inte behövdes på jobbet fulltid igår. Efter det blev det en sväng till svärföräldrarna och sedan hem och försöka komma på vad vi skulle äta till middag. Under tiden som vi funderade klickade jag hem ett par nya träningsskor. LOVE THEM! Sen kom iden om hemma gjord pizza. Ruskigt gott sedan blev det att gå över till Patrik och Kritan där jag snabbt blev hemmastad i soffan och såg när sverige förlorade, innan jag slöt ögonen för en stund medans grabbarna kollade på vapentv. Sen hem och kasta sig i sängen och jag hade nog somnat innan jag hade slagit ner huvudet på kudden. 
 
Lördags sovmorgon och en kopp grönt te innan ett rumppass på gymmet. Så skönt att ha tränat har verkligen inte haft motivationen alls. Har det igentligen inte nu heller. Men lär nog träna lite rygg imorgon bara för att ha det gjort. Efter mitt mördar pass så bar det av hem för att äta lite frukost. Blev en fullkornsmacka med jordnötssmör och banan, äpplen, passionsfrukt lite hallon ohc några bitar frusen mango. Efter det har jag kört fram och tillbaka till khamn vilket gick jätte bra sedan har jag myst i soffan och väntar på att min fina ska komma hem.  Ikväll vet jag inte vad som väntar men jag är redo för allt, nästan.. Jobbar imorgon från 9 till 16 någonstans.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela