.

Onsdag 15/5

Publicerad 2013-05-15 08:27:13 i

Godmorgon!

Började den här morgonen med att mysa extra länge med min fina innan han åkte till jobbet. Sedan sov jag en liten stund innan jag började att packa ihop alla saker som jag behöver nu till helgen. Åker ju nämligen till Piteå i natt/torsdag morgon.

Efter packningen så gjorde jag en gudomligt god smoothie med hallon, mango, banan, spenat och grapefrukt juice och även en skopa protein pulver. Den blev fluffig och helt underbart god, det blev mycket så jag får med mig till jobbet också.

Sen när gymmet öppnat drar jag dit och mosar min rygg ordentligt innan jag drar mig tillbaka hem och gör mig iordning för 5timmars jobb. Sen har jag helg vilket mina kollegor ska få höra ;)



Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-05-15 08:36:02

Jag längtar så fruktansvärt mycket!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela