.

Gör mig frisk!

Publicerad 2013-09-16 09:59:18 i Allmänt, Hälsa, Livet.,

Måndag och jag sitter och väntar på att börja gå iväg mot stan och vårdcentralen. Fick en tid där för provtagning och träffa en läkare! Hoppas att de ger mig någonting som gör mig frisk är extremt less på min hals som har plågat mig i två veckor vilket har gjort att jag inte har tränat på två veckor heller. Det suger om någonting!
 
Men som sagt så håller jag mina tummar och tår att de fixar nått, vägrar gå hem utan nått och bara vänta på att det ska gå över för det gör det inte. Har väntat och försökt med olika saker hemma för att det ska gå över och nu har jag haft feber till och från de senaste dagarna. Inte nog med att jag inte kan träna om min hals gör ont så gör det mitt jobb så mycket jobbigare eftersom att jag måste vara på topp och låta glad hela tiden och prata i telefonen i 8 timmar då behöver man en hals som inte gör ont.
 
 
Men nu ska jag börja gå mot vårdcentralen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela