.

Torsdag!

Publicerad 2013-09-05 11:00:41 i Allmänt, Livet., Mat,

 
Fortfarande inte helt frisk men helt klart piggare! Känns otroligt skönt kan knappt vänta tills jag kommer tillbaka till gymmet och får träna och gå mina morgon prommisar. Blir nog inte för ens på söndag som jag sticker till gymmet.
 
Ikväll jobbar jag till 22.05 och sedan är jag ledig i 3 dagar, herre vad skönt! Hoppas den här kvällen går fort så jag får komma hem, haha. Imorgon blir det food-prep till max. Ska fixa iordning chiapudding till efterrätt så den behöver jag göra på morgonen sen blir det att fixa middag tror att det blir tacopaj! Sedan så måste jag packa iordning mat så jag har hela lördag då jag ska vara iväg hela dagen och alla som känner mig vet hur jag blir med för lite mat, inte roligt för 5 öre! Så det ska fixas overnight oats, banan plättar och nått annat vet inte om jag gör iordning en smoothie eller en till burk med overnight oats. Får se, sen måste jag även kolla om min sambo vill ha mat med sig eller om han handlar där.
 
Jag väljer att inte handla där då det bara brukar finnas hamburgare och korv. Vilket inte är nått som jag väljer att inte äta just för att det är vitt bröd och hamburgarna är flottiga osv. Så ska bli skönt med lite riktig mat haha. Sen när vi är tillbaka hemma ska jag lägga mig i soffan och inte gå ut, känner inte för det utan vill bara ta det lugnt för från och med söndag eftermiddag/kväll blir det full fart för då kommer syster hit och det kommer att bli mycket tid med henne den lilla stunden hon hälsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela