.

Shoppat!

Publicerad 2012-04-26 13:33:28 i Allmänt,

Nu är humöret på topp kan jag lova. Smider halvnya planer för kvällen imorgon sen fick jag med mig några fina saker hem också. Mest basic saker, men vem bryr sig, känns bra ändå! Fick med mig en vit tröja, nya undisar, hår donut, armband och ett bälte. Så jag är faktiskt jätte nöjd! Bältet är skiitsnyggt och jag älskar det, däremot har jag inte hunnit fixa någon bra bild på det ännu. Men det lär väl komma någon dag.

Så nu sitter jag bara i soffan, tänkte äta en macka eller nått nu innan jag ska traska in till busstationen och åka in till örebro.

Kommentarer

Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Publicerad 2012-04-26 15:42:04

Vilken tjusig blogg!

Skulle du kanske vilja göra ett bloglovin-byte? :)

Postat av: Haidi Jakobsson -

Publicerad 2012-04-27 10:00:16

hoppas du har en underbar helg :)

Postat av: Fasaii

Publicerad 2012-04-29 17:43:20

söt bild ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela