.

Whip it!

Publicerad 2012-04-12 07:10:16 i Allmänt,

Ska snart gå iväg till jobbet, men tänkte bara uppdatera lite snabbt innan, eftersom att det var länge sedan nu!

Under tiden som jag inte har bloggat har jag väl inte gjort allt för spännande saker, kollat film, ätit mat, varit på Elmia, jobbat sovit, myst, solat och även kollat när niklas har fixat med sin bil. Så jag har inte haft nått roligt att skriva eller ens haft lust att skriva nått.

I lördags så var vi på Elmia, sedan när vi kom hem så gjorde vi oss klara för lite party. Det var verkligen en av de roligare kvällarna! Sedan ut på kupolen och dansa till musiken som Salong Betong och hoffmaestro framförde, blev lycklig som ett barn när de spelade Nääk! Sjunga i mic fick jag också göra, gillart!

Söndag myste vi på hemma hos niklas mor och far, sedan har jag jobbat resten av veckan, ganska skönt att det äntligen är torsdag, sen fredag sen är jag ledig i 3 dagar! Minns inte sist jag var det! Så nu ska jag ta på mig skorna och jobba till 3 ungefär sen ska jag hem, byta kläder och lägga mig i soffan med en film och det lilla godis som blev kvar från igår. Som var en riktigt bra kväll det med!

Mig och Alexander i lördags påväg till Elmia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela