.

Sådär ska det se ut!

Publicerad 2012-02-27 12:48:14 i Allmänt,

Sådär! Vaknat och duschat och sov som ett barn gjorde jag! Så trött jag var, men nu är jag betydligt mycket piggare. Så nu ska jag fixa mitt hår lite innan det att jag ska gå till jobber börjar som skrivet tidigare vid 14, sedan ska jag jobba ordentligt, dricka myckeet vatten, sedan ska jag hem, fixa lite käk/äta sen ska jag leta rätt på niklas körkortsböcker så jag har nått att läsa i tills jag köper egna. Eller så behöver jag kanske inte köpa egna om hans fortfarande är bra lixom.

Så skönt att ha kommit igång med körkortet nu, bara vänta på att få hem papper så jag väl kan börja köra, gosigt! Jag kommer rocka på det här, det vet jag! Min plan är att ha körkortet innan sommaren, eller ja, nu i sommar. Och jag tror inte att det kommer att vara några problem eftersom att jag inte är så dålig. Höhö.

Men nu ska jag fixa mig!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela