.

Segt!

Publicerad 2012-02-16 16:09:10 i Allmänt,

Ligger hemma i soffan och försöker komma på vad jag ska hitta på imorgon, ska inte till jobbet för jag är ledig, ska inte köra bil för jag får inte, ska inte gå på stan för jag har inga pengar, jag ska ingenting. Jag lär gå sönder, haha. Nä men nått ska jag väl kunna hitta på att göra.

Just idag så har jag jobbat, jobbade fram till 1 ungefär, sen gick jag hem, förbi konsum och handlade lite saker som vi saknade till dagens middag, sedan upp, diska och fixa lite i köket. Blev bra! Sedan insåg jag att jag har massa timmar men ingenting att göra. Så jag har pratat med min syster på facebook lite och bara legat i soffan. Så jag väntar bara på att få åka och träna, hem fixa käk, duscha, mysa och sedan sova.

Jag vet som sagt inte vad jag ska hitta på, jag ska nog städa lite, tror jag.

en riktigt gammal bil på mig

Kommentarer

Postat av: Ecavas

Publicerad 2012-02-16 20:48:19

Fin blogg besök gärna vårann http://ecavas.blogg.se kommentera gärna :

Postat av: maja

Publicerad 2012-02-16 20:49:30

sv: tack, haft en bra dag?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela