.

Rip

Publicerad 2012-03-12 07:03:58 i Allmänt,

Åh, vad skönt det var att vara ledig i helgen! Verkligen! Lördag så åkte jag och Niklas ner till garaget där vi slipade liet. Var duktigare än jag trodde att jag skulle vara, dock så frös jag som jag vet inte vad, ingen känsel i fötterna och röda händer, mys! Sen hem, käka, mysa i soffan lite innan vi fixade oss och drog över till Alexzandra. Där var det kul!

Har nog inte skrattat så mycket på länge! Men däremot så dog min telefon, lite sorgligt. Blir att leta rätt på kvittot och lämna in den helt enkelt. Så just nu har jag en gammal sonyericsson walkman, haha. Får dock låna en htc om jag vill, men får se hur jag gör. Kanske lika bra att vänja sig att inte ha telefonen i handen hela tiden?

Idag jobbar jag till 16.30 och då blir det att köra direkt efter jobbet. Så får det bli hela veckan, så jag kommer in i det och så jag får det där jäkla körkortet snart!

Men nu ska jag borsta mina tänder och traska iväg mot jobbet. Så ni får ha en toppen dag!

Pusspuss

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2012-03-12 07:36:02

Sv. Joo, den var MEGA! Den heter bamboo någonting, en mongolisk restaurang. Den finns på sidan av kulturhuset i stockholm=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela