.

Holy moly

Publicerad 2013-01-01 16:03:34 i Allmänt,

 
Så var 2012 över och jag kan ju inte påstå att det var ett av de bättre åren i mitt liv. Många roliga och många tråkiga saker har hänt. Firat ett år tillsammans med min fina och sagt adjö till två underbara killar som numera får vila sig uppe på molnen. Har även vart utomlands för första gången i mitt liv och hunnit få en fågel genom håret. Mycket fina minnen har jag. Därmot så tycker jag att det är ruskigt skönt att året är slut och det ska bli spännande att ge sig in på nya äventyr.
 
Det jag själv har bestämt om detta år är att jag ska satsa betydligt mycket mer på mitt välmående och träning detta år. Är less på att kolla i spegeln och inte se de resultat som jag önskat från träningen. Så nu blir det helt andra mat och sov vanor samt att jag ska lägga ner alkoholen en gång för alla. Säger inte att jag inte ska dricka en enda droppe alkohol detta år, säger bara att jag inte ska göra det lika ofta. Ska bli mitt nyktraste år sen innan jag drack alkohol i alla fall. Inte bara för att jag vill må bättre. Tycker inte om att vara full och jag blir mer och mer bakis efter varje utekväll så nu säger jag att det är nog.
 
Sen känner jag just nu att jag inte kommer att kunna få nog med hemma kvällar med lite grönsaker och någon eventuell godispåse eller glass med de fjantiga filmerna med svenskt tal och en bra bok. Bara drömma mig bort och bli bättre på sälja och tjäna mer pengar, ska försöka att inte kompa och ta så många extrapass som möjligt. Däremot det med inte komp och inga extrapass känns bra tufft när jag från och med imorgon jobbar hela 10 dagar i rad.. Men det ska bli skönt sedan får jag bara hoppas att våran familj och släkt ska slippa förlora någon mer.
 
Nu ska jag börja mitt nyttiga år med bakis pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela