.

Sängen

Publicerad 2011-08-29 08:56:19 i Allmänt,

Alltså jag dör. Inatt gick sängen sönder... IGEN!
Det värsta var att jag och Niklas faktiskt låg och sov när benet lossnade, så den gick inte att sova i normalt. Sov verkligen asdåligt! Okej lixom om den hade gått sönder av någon anledning.. Men när vi fucking sover... Äckliga säng...

Aja, jag ska snart fixa mig lite, leta reda på alla mina saker jag behöver till jobbet och sen gå iväg dit, har långa dagar i veckan och jobbar ändå till 18:15 så jag jobbar 8 timmar och 45 minuter varje dag. Sen måste jag hem och städa lite. Behöver egentligen träna lite också, men jag sprar det till en annan dag.

Ne sen så är det så att Niklas har vart min i en månad imorgon och jag kunde inte känna mig lyckligare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela