.

Home!

Publicerad 2012-02-13 15:33:37 i Allmänt,

Satt mig i soffan och just värmt lite käk.

Jobbade extra idag, 1 timma. Det var verkligen intressant! Ska bli kul att jobba imorgon och resten av dagarna för jag tror att det kommer att gå bra! Sen har jag bokat in handledar utbildning, super taggad för det sedan så är jag verkligen igång med körkortet!

Så nu ska jag vila lite, är så trött och jag har huvudvärk! Sen är det inte jätte länge kvar tills det att Niklas kommer hem coh då blir det nog att träna sedan hem, fixa lite käk och efter det så blir det mysa ner sig i soffan för att sedan duscha och fara till jobbet dagen efter!

Ska försöka ta mer bilder, men det är inte det lättaste att komma ihåg i denna värld!

Kommentarer

Postat av: mysan

Publicerad 2012-02-13 18:35:27

Hoppas du haft en bra måndag sötis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela