.

and after that everything went black

Publicerad 2011-08-08 19:59:54 i Allmänt,



Fina fina du!

Idag har jag faktiskt jobbat för första gången på 4 veckor, det gick skitbra, dock var jag lagomt trött, sen när jag efter mina 6½ timmar på jobbet loggade ut från telefonen så åkte jag till stan och mötte upp Mariah och vi gick en liten sväng och efter det så har jag pw:at med mamma och sen softat med Alex ett tag, därefter bjöd jag min mor på mat och nu tänkte jag se om jag inte hittar något snyggt att beställa hem.. Hmm.. Får väl se.

Senare så kommer nog min fina hit. Blir kalas det!

Kommentarer

Postat av: Tageemine

Publicerad 2011-12-21 13:40:35

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela