.

for you

Publicerad 2011-08-17 09:54:28 i Allmänt,

Igår började dagen rätt så bra, både jag och Niklas vaknade tidigt och sen somnade jag om lite när han hade åkt iväg till jobbet.

När jag vaknade igen kände jag att jag ville till stan så jag kollade med min mor vad hon skulle hitta på, hon skulle iväg ett tag vid 12, men sen kunde hon hämta mig. Så jag satte mig i soffan och kollade tv och spelade tvspel innan mamma kom..

Väl på stan så hittade jag lite söta saker som jag köpte. Sen åkte vi och köpte pizza sen hem till mamma och åt det. Sedan hängde jag bara där tills baby hämtade upp mig och vi åkte iväg till Kristinehamn och kollade när Andreas och massa fler åkte cross. Sen hem till Niklas föräldrar ett tag innan vi åkte till donk, och sen hem till mig.


Nu är det snart dags för mig att gå till jobbet, ska bli bra nice att jobba tror jag, längtar till imorgon och till lördag. För imorgon så är det så att min mormor och morfar kommer till Karlskoga, sen lördag så får jag sova hur länge jag vill, ska bli så skönt när varken jag eller Niklas behöver kliva upp speciellt tidigt.

söt tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela